close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צאו לקורסים בבר אילן וקבלו מקצוע לכל החיים

מערכת שורשל חשוון, תשפ28/11/2019

בר אילן מציעה מגוון רחב של קורסים בדיוק ואיך ששוק העבודה דורש אותם

תגיות:
אוניברסיטת בר אילן ידועה כאוניברסיטה בעלת זיקה מיוחדת לתרבות ישראל וכמובן קשורה אל המסורת והדת היהודית (ברוח סובלנית, פתיחות וכבוד). לצד מגוון רחב של תארים אקדמיים, מוצעים גם שפע של קורסים מקצועיים. להלן נבין למי מתאימים הקורסים הללו ובמה יכולים לעסוק הבוגרים,
לאחר קבלת התעודה.

התאמה לשוק העבודה הנוכחי
כאשר מחפשים קורס מקצועי, הדרישה המרכזית היא התאמה לשוק העבודה הנוכחי. הרוב הגדול של הקורסים המוצעים כיום בבר אילן תוכננו בדגש חשוב זה. ללא ספק, השילוב בין התאמה לשוק העבודה למצוינות לימודית מוכיח את עצמו כמבוקש. לאחר שהבהרנו נקודה זו, אם רצונכם להתקדם מבחינה מקצועית, תמצאו לכך מענה. וכעת נביא טעימה מהקורסים ונבין כיצד הם מתאימים למציאות הנוכחית.

קורסים בזיקה אנושית ותעסוקתית
למבקשים להתפתח מבחינה אישית ומקצועית, מציעים קורסים בבר אילן בזיקה אנושית ותעסוקתית. כלומר, הבוגרים נהנים מהכשרה מקיפה שמאפשרת להם להתפתח כשכירים או כעצמאים שעובדים עם אנשים, לקידום אנשים ולקידום עובדים בארגונים.
בין התפקידים המבוקשים כיום בשוק העבודה ניתן למצוא מנחי קבוצות ומאמנים אישיים. באימון אישי מלווה המאמן את לקוחותיו בהשגת יעדים מגוונים, לפי צורכיהם ורצונותיהם. בבר אילן ניתן למצוא קורסים בתחומים כגון NLP או אימון אישי מאפשרים לבוגרים להציע את שירותיהם בהובלת אנשים קדימה. לומדים טכניקות של קידום אישי, הגשמת מטרות, שינוי תבניות חשיבה, שיפור תקשורת בין אישית ועוד.

תחום מתפתח נוסף הינו גישור. קורסי גישור המוצעים בבר אילן מאפשרים גישור בסכסוכים או אי הסכמות, בתחום האישי, בין ארגונים, כתחליף להליך משפטי, גירושין ועוד. בין המגשרים ניתן למצוא למשל עורכי דין, אנשי חינוך, מנהלים בכירים. עם זאת, זהו תפקיד שעשוי להתאים גם לחסרי ניסיון קודם, השואפים להתפתח בתחום מקצועי מרתק.

סוג נוסף של קורסים בבר אילן אלה הם קורסי ייעוץ ארגוני, הנחיית קבוצות, ניהול משאבי אנוש, הנחיית של קבוצות. הקורסים הללו מאפשרים גם הם לבוגרים התקדמות מקצועית רחבה. הבוגרים יכולים למשל להשתלב כיועצים למנהלים, עסקים קטנים או חברות. אפשרית השתלבות בתפקידי משאבי אנוש (בחברות כוח אדם או חברות גדולות אחרות).

קורסי שיווק, לוגיסטיקה וסחר
עולם השיווק, המכירות והסחר דינאמי ומרתק. בוגרי קורסים ייעודיים שמתנהלים בבר אילן מקבלים תשתית לעיסוקים מגוונים בתחום זה. למשל קורסים בתחומי השיווק, ניהול כספים, הכשרת אנליסטים. קורסים בנושאי שיווק מתקיימים בבר אילן בדגשים שונים.

למשל, הכשרה לשואפים להשתלב בתחום המרתק של שיווק דיגיטלי, מניו מדיה. קורס מסוג אחד מעניק תשתית לעיסוק בניהול מכירות בעסק קטן. ניתן למצוא גם הכשרות נוספות, למשל הכשרת מנהלים בכירים ודירקטורים או תחום ברכש, לוגיסטיקה או יבוא יצוא. בתחום הפיננסית, ניתן ללמוד ניהול כספים בחברות – קורס המכין את בוגריו לתפקידי חשבות וניהול כספים. ויש גם הכשרה בנושאים כגון ביצוע הערכות שווי ונושאים בביצוע ניתוחים פיננסים כאנליסטים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה